15 wrz 2013

Martina ma tatuaż !

Martina Stoessel ma prawdopodobnie tatuaż ! Na tweeterze widziałam że dodała zdjęcia gdzie widać go. Poniżej mam dla was składankę zdjęć na których Tini ma tatuaż. Zaznaczyłam jak by co na zdjęciach w którym to miejscu.


Na tatuażu jest napis 
"All you need is love"
 czyli w przetłumaczeniu 
"Wszystko czego potrzebujesz to miłość"
Mądre słowa ;) To pewnie zdanie które bardzo utkwiło Tini w głowie i jest bardzo ważne w jej życiu. Zapewne zrobiła go niedawno. Bo zdjęcia (powyżej) pojawiły się wczoraj i dzisiaj.
---
Proszę o nie kopiowanie zdjęć bo 'stworzyłam' tą składankę i znalazłam zdjęcia sama. Jeśli bardzo komuś na tym zależy proszę o napisanie źródła - czyli z kąt pochodzi zdjęcie pod postem. //M

4 komentarze:

  1. Spk, napiszę źródło, ale jak to mieć zapisane w komputerze :'(??? Plisssss powiedz, bo ostatnio nie odpisujesz na moje komentarze :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok ;)Mamy naprawdę mało czasu na bloga.Wchodzimy na niego w każdej wolnej chwili.Ale po to by coś dodać.Komentarze dopiero oglądamy w weekend :)//K:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak zakryli ten tatułaż w Wiolecie?

    OdpowiedzUsuń