11 wrz 2013

Martina - postacie, lalki



Ja często przeglądam zdjęcia Martiny Stoessel. Po prostu szukam nowych itp. Często narzucały mi się zdjęcia Tini a obok jakaś postać (dziewczyny, lalki) ubranej dokładnie jak ona ! Wydaje się jak by była z jakiejś gry czy coś w po dobie. Zadziwiło mnie to że naprawdę jest ubrana dokładnie jak Martina ! Stwierdziłam  że wam pokażę :) Powiem wam że te 'lalki' są ubierane i tworzone na grze. Nie mogę się jeszcze dokładnie dokopać do gry ale jak się dowiem to wam napisze :) . Są na takim przykładnie jak obok.




Kliknij czytaj więcej jeśli chcesz obejrzeć naaaprawdę dużo właśnie takich zdjęć !
PS. Na końcu najlepsze ;) - inni aktorzy oraz cała ekipa !




















\









A tutaj stroje jak ubrana była Martina właśnie na sesji zdjęciowej na tle swojego graffiti, pamiętacie?



INNI AKTORZY

 Strój Ludmiły





strój Fran




strój Federico



A tutaj każda lalka przedstawia postać z Violetty ! Mają nawet te same stroje . Przyjrzyjcie się



Dużo tych zdjęć co? Podobały wam się?
 Mi się podoba takie dopasowywania stroi do postaci. Dobry pomysł na stworzenie czegoś takiego. A odnośnie gry to jak znajdę to napiszę o niej.

4 komentarze:

  1. Coś się zrobiło i po tym 'czytaj więcej' są dwa zdjęcia takie same. Od razu przepraszam ale nie umiem tego naprawić. Myślę że to nie wielki problem :) //M

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tej sesji te czerwone włosy to doczepki. Ufff!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam, Dominika nie czepiaj się. xd
    Przecież oni robią te lalki NA WZÓR tych postaci, a nie ubierają ludzi NA WZÓR lalek. ;P

    OdpowiedzUsuń