13 wrz 2013

Gify z tekstami +filmik ze ślubu

Piątek!!!Na rozpoczęcie weekendu przygotowałam dla was gify z tekstami.Na końcu postu znajdzie się też ciekawy filmik z 2 sezonu:

Jaką mam gładką szyję...


Violetta:Czy Leon mnie kocha?
Leon:Kocham cię!


Impreza!!!



Tu takie 4 gify z Leonkiem

Hmmm co my tu mamy?Och fanka napisała,że Leon jest głupi!Już jej nie lubię


Co ja ci zrobiłem?!!  :(



Jesteś jakaś dziwna



Ale ciebie lubię




Lena odchodzi!!!



Martina:Dziewczyny szybciej!!!
I bum



Lubisz mnie Violetto???



Nie!!!



Bawimy się w chowanego?Dobra to ja uciekam i się kryję


Jesteśmy pięęęękne!


A tu macie filmik z 59 odcinka 2 sezonu.Herman i Emeralda biorą w nim ślub.Violetta ślicznie śpiewa a Angie i Jade są zazdrosne













6 komentarzy:

  1. Coooo to German nie będzie z Angie ???
    Wiq24

    OdpowiedzUsuń
  2. CIEKAWEY?!
    CIEKAWY?!
    NAJOKROPNIEJSZY, JAKI WIDZIAŁAM! >_<
    Bosz, jak to?! W 59?! Dlaczego on się boi być z Angie?! Oni są dla siebie przeznaczeni! Co za dureń!.. Znaczy... Haha, konik... xD
    Poniosło mnie, ale... Ślub? Z Esmeraldą? Deeeebil.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jak widzisz w filmiku ślub się jeszcze nie skończył.Dlatego Herman się z nią nie ożeni ponieważ Esmeralda powie że nie chce wychodzić za Hermana :)A co będzie póżniej dopiero się dowiemy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tini chce na chwile przerwać nagrywanie nowych odcinków??????????????!!!!!!!!!!!!! O.o

    OdpowiedzUsuń
  5. German Będzie z Angie :) Zobaczycie! Mam rację :D

    OdpowiedzUsuń