20 wrz 2013

Pamiętnik Violetty - wygląda dokładnie jak prawdziwy

Do sklepów 6 listopada wejdzie Pamiętnik Violetty ! 
MÓJ PAMIĘTNIK
Jeśli kochasz Violettę i marzysz o pamiętniku, który będzie wyglądał dokładnie jak ten, który pisze Twoja ulubiona bohaterka to właśnie znalazłaś to, czego szukasz. Ten pamiętnik jest pełen ilustracji narysowanych ręką Violetty i tylko czeka, aż go wypełnisz!

Teraz parę istotnych informacji o nim:
Format: 165x215 mm
Liczba stron: 192
Oprawa: twarda
Cena: 24,99 zł
Wydawnictwo: Egmont
Tak wygląda pamiętnik
PS. Podoba wam się pamiętnik? Kupicie?

25 komentarzy:

  1. Kuupię na sto pro. A nie wiesz gdzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam już sekretnik. Raczej nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  3. Może... Ale chciałabym bez napisu "Violetta" ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znajdziesz takiego niestety. Chyba ze ten za ponad 200 zł. ale na nim chyba też jest napis violetta

      Usuń
  4. Można kupić na Alegro za 16zl i po 18zl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest ten prawdziwy ale ten fajny

      Usuń
  5. Trochę dziwny...

    OdpowiedzUsuń
  6. a czy będzie w podkarpaciu

    OdpowiedzUsuń
  7. no własnie bedzie w podkarpaciu jak tak dajcie znac w jakim sklepie bedzie ?

    OdpowiedzUsuń
  8. A W STASZOWIE WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIE BĘDZIE ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już kupiłam na Allegro ^_^ Czekam, aż przyjdzie! *_* Aaaaaaaa!!!! <3 _ <3

    OdpowiedzUsuń
  10. :-DJa kupiłam dzisiaj aaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  11. jak kupiłyście na allegro to jak przyszly to fajnie wygladaja????

    OdpowiedzUsuń
  12. tu jest ze 192 strony a na allegro jest tylko 128 stron

    OdpowiedzUsuń
  13. ej czy on ma tylko kartki do pisania czy są też testy jak w tamtym

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Same kartki do pisania.Ale nie całe puste.Są z rysunkami :) //K

    OdpowiedzUsuń
  16. mam już taki i jest super

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy on jest na kluczyk?

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny jest ten pamiętnik kupiłam go w empiku w fokusie w Bydgoszczy czyli w kujawsko - pomorskim

    OdpowiedzUsuń
  19. On nie ma 192 stron!!!!! tylko 124. Mam go i ma 124 przejżałam wszystkie aukcje i każdy miał 124 mimo że było napisane 192 -_-

    OdpowiedzUsuń