27 wrz 2013

Oficialny magazyn Violetta

Dzisiaj w Polsce wyszedł pierwszy numer oficialnego magazynu Violetta.Postanowiłam sobie go kupić.Kosztuje on 9.99 zł.A w nim jest:

-Kto jest kim?Bohaterowie Violetty
-Zapowiedź.Przed nami 2 seria
-Podwójny wywiad.Violetta kontra Ludmiła
-Uroda.Wszystkie sekrety błyszczyków
-Miszmasz.Zawód artysta!
-Gry i zabawy
-Plakat
-Baw się!Impreza w stylu Violetty!
-Akta Violetty:Tomas.Leon
-Styl i Moda:Romantyczny,neo hippie czy bon ton?
-Punkty widzenia:Trudna sprawa
-Test:Impreza dla ciebie!
 

Szczerze bardzo mi się podoba ten magazyn!Jest w nim dużo wywiadów,zdjęć,testów.W tej gazecie prezentem był mini pamiętnik na kluczyk..Kluczyk jest na bransoletce.
Nowy magazyn już 29 października a w nim naszyjnik i kolczyki!

Niedługo zrobię zdjęcie pamiętnika i magazynu od środka i dodam je do tego postu :D


9 komentarzy:

  1. gdzie można go kupić

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak naprawde to wszedzie tam gdzie sa gazety i czasopisma ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj widziałam ale nie mogłam kupić :'( Ale jutro jak będzie kupie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten magazyn kupiłam wczoraj :))) jest plakat martiny 1

    OdpowiedzUsuń
  5. Do kiedy on będzie w kioskach? Chciałabym go kupić ale już chyba za późno. Bardzo mi na nim zależy!!! Pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mozna gdzies zamowic te magazyny z violetty? Licze na odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń