24 wrz 2013

Naklejka Violetty w BRAVO !

Dziś wyszło bravo z naklejkami. Pośród nich jest naklejka z Martiną, Mercedes, Pablo i Jorge !
Tak wygląda gazeta i dla was zaznaczyłam tą naklejkę .


Wiem że mało co ją widać więc zrobiłam zdjęcie tej naklejki i macie z bliska :)


Ja nie widziałam tego zdjęcia na naklejce wcześniej...jakoś nie kojarzę tych strojów gwiazd a wy?
------------------------------------------------------
Dziś postaram się zrobić tą ikonkę na aska. Mam nadzieję że mi się uda ustawić. To naprawdę trudna sprawa...
Nie wiemy czemu ale samo się to usunęło i teraz mamy problemy techniczne. Mam nadzieję że to zrozumiecie. Zaraz biorę się za naprawę tego //M 

9 komentarzy:

  1. Martina wyglada jakos inaczej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest ona tylko że ma inaczej włosy zrobione

      Usuń
  2. gdzie kupiłaś??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu tego nie mam?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dominika masz na imie Julka to ja zuzia w

    OdpowiedzUsuń