24 wrz 2013

Gify z tekstami

Maxi:A teraz Leon ściąga koszulkę!!!


Leon:Martina Zakłada nowe buty!

Że niby ja niski!Jestem bardzo wysoki!Najpierw byłem taki,taki,taki.Wygrałem!I kto tu się śmieje ostatni

Niewiem to jakiś palant.Ale i tak się go nie boje


On napewno nie umie tak:




Jesteś wspaniałym kucharzem.Musisz podać mi przepis na ten napój


Diego:Weź mnie nie syp mąką
Olga:O Leon!
Viola:Ooo


Jezu!Kto powiesił zdjęcie Justina Biebera ze mna!Muszę schować zanim ktoś się dowie,ze go kocham


Viola:A co powiecie na tą
Fede:Nie ta jest okropna
Cami i Fran:Federico od kiedy ty się znasz na modzie
Fede:Od zawsze
Viola:To jakiś cud


Viola:To może ta?
Cami i Fran:Nie ta niebardzo
Federico:I kto lepiej wygląda w tej sukience?



Jejku!To już 8 rano
violetta zaczyna śpiewać en mi mundo









3 komentarze:

  1. Nie są najlepsze ale i tak ok

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie są najlepsze !! Są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, bywały lepsze :/. Dodawaj więcej!!! Julcia :3

    OdpowiedzUsuń