10 wrz 2013

Gify z myślami

Mam dla was gify z myślami ! Czasem znajdzie się to co mówi dana osoba ale to tylko do pomocy :) Bardzo rzadko. Uprzedzam że jest ich dużo. Bardzo się nad nimi napracowałam. Myślę że się spodobają

Violetta-myśli: Ale ten Tomas ślicznie śpiewa !



Martina- myśli: Woow! jak on pięknie mówi...a jak wygląda !
Myśli Diega: Tini znów tylko na Jorga i Jorga a ja?!



Myśli: Auuuuaaa moje plecy, co ja takiego robiłam?
Mówi: No ratujcie mnie ! Nie mogę się ruszyć. Co tak się bezczynnie patrzycie?!


(patrzy na plan)Myśli:  A co my tu mamy? O nie jutro matma!

Leon : Haha ja rzucę dalej !
Tomas myśl: Ciekawe jak daleko rzucę? na pewno lepiej od niego !


No więc....kurcze, co ja to miałem mówić?Upss



O nie ja na tego byka nie wsiądę !



Mówi: O hej!
Myśli: O nie to znów te paparazzi. Uciekam!


Myśli: Jest wreszcie przeszłam ten poziom! Gram dalej, może pobiję rekord :D


Po chwili....
Viola: Przeszłam całą grę !!!!!


To dzisiaj jest sprawdzian?


Myśli Ludmiły: O matko Federiko idzie! Muszę mieć jakąś fajną pozę. O może oprę się o drzewo
Mówi: Heeeej !



Violetta myśli : Ała! Co za niezdara.....o jej to Leon



hahahaha jak sobie przypomnę moją dawną guwernantkę w stłuczce z ciastem!  




Myśli: A oto mój Tomasek <3

Hej Tomas odwiedzisz mnie dzisiaj?Nie? ;(


Myśli : ...jak nie ma go przy mnie to nic nie robię tylko oglądam w rozpaczy jakąś komedię romantyczną wcinam chipsy i wyglądam tak :

Viola: A to dopiero będzie uczta !! 
Fran: Oj tak, tak ! 

3 komentarze: