2 wrz 2013

idole Martiny Stoessel

Martina Stoessel jest naszą idolką . Ale kto jest idolką/lem jej? 

Martina bardzo lubi Justina Biebera. Wypowiada się "Jutin jest super! Naprawdę niesamowity. Uwielbiam go!" Na pytania czy chciałaby go poznać odpowiada" Co za pytanie! Pewnie, że tak! To byłoby spełnienie marzeń! Wiesz co? Myślę, że gdyby doszło do takiego spotkania, to bym zemdlała. Ale i tak mam nadzieję, że to się kiedyś stanie. Byłabym najszczęśliwszą dziewczyną na świecie, gdyby udało mi się poznać Justina Biebera!" Ma nawet zdjęcie jak całuje jego plakat !



Miley Cyrus jest jej idolką i wzorem do naśladowania. Co uważa o niej martina? Wypowiada się :
"Uważam, że Miley Cyrus ma super styl. Jest świetna. Jest moją idolką. Zawsze ma super stylizacje i naprawdę wie, jak nosić ostre, rockowe ciuchy. Jest najlepsza!" Martina również słucha jej muzyki.

To są najwięksi idole martiny. Ciekawe czy kiedyś uda jej się ich poznać. Kto wie? Sama stała się teraz gwiazdą Disneya tak jak kiedyś Miley:

4 komentarze:

  1. Ach... wybrała sobie idoli... oni są... po prostu brak mi słów :p -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubię justina bibera

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię martine bardziej od malley.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę to zobaczyć, chociaż nic nie ma.

    OdpowiedzUsuń